zaterdag 15 januari 2011

Sweet Dragon

Vandaag weer lekker met een kaartje bezig geweest....
Ik had dit onwijs leuke draakje van Sweet Pea Stamps op de kreadoe beurs gekocht maar had nog geen tijd gehad om er iets mee te doen.
Nu was eindelijk het moment daar.
Aan de hand van de Sketch van het CreaMiep forum ben ik aan de gang gegaan




Ik heb mijn distressinkt weer gepakt en ben weer gaan mengen om de juiste kleur te krijgen.
met Antique linnen en Broken China heb ik het groene kleurtje gekregen.
de bloem is met tattered rose gekleurd en de vleugels met Spun Sugar.
Papier is van Tilda
Ik heb Nestabilities van Spellbinders gebruikt, de Swirl is van Bosskut. Bloemetjes uit de grote doos. de hartjes in de bloemen zijn plakparels van Joy!
Issie niet sweet geworden??
Liefs Jolande

Geen opmerkingen: