zondag 2 januari 2011

DT Kaart voor CreaMiep Challenge jan. 2011

We zijn 2010 uit, kunnen alles afsluiten en in het nieuwe jaar weer zo mooi opnieuw beginnen....
Ik hoop dit jaar wat meer kaartjes te kunnen maken en laten zien dan afgelopen jaar!!!

We beginnen dus met frisse moed met dit kaartje als voorbeeld voor de CreaMiep Challenge van Januari.


Ik heb voor dit kaartje papier van Bo Bunny gebruikt : "back to backs"
het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met derwent potloden.
Ik heb Nestability van Spelbinder gebruikt welke ik bij de CreaMiep vandaan heb.

bloemetjes en lint komt uit mijn grote verzameldoos, de parelswirls weet ik ook niet meer waarvan ik die heb....

al met al wil ik iedereen nog een GELUKKIG 2011 wensen , in hele goede gezondheid en creatief plezier

Liefs Jolande


Geen opmerkingen: