zondag 9 januari 2011

mijn 1ste kaartje met distressinkt

Vandaag ben ik na wat geoefen begonnen met een plaatje te kleuren met distress inkt.
na gezoek van Auqrelpapier heb ik mooi wit en glad papier gevonden bij de voordeelboeken winkel.
aangezien ik nog maar een paar kleurtjes heb heb ik ook wat moeten mengen.....
Voor het snuitje heb ik gebruikt Tattered rose
het lijfje heb ik gekleurd met een menging van Victorian Velvet en Broken China.
het groen heb ik gekregen door Broken China een beetje te mengen met antique linnen,
oortjes en strik met Spun Sugar.
Plaatje geschaduwd met weathered wood.


Papier is van SEI "with all my Heart"
Stempel van Stampavie Lelo Design bij CreaMiep
plakparels van Prima marketing
bling swirls ZVAcreative.com
Bordeaux en roze cardstock
bloem en lint uit "de grote verzameldoos"

Ik ben best wel trots op het resultaat....

Hugs Jolande

1 opmerking:

Ann zei

hij is echt leuk geworden!!
liefs,
Ann